۲۴
اسف
تکنیک های متقاعدسازی مشتریان
تکنیک های متقاعدسازی مشتریان ( آموزش آنلاین )
• تعریف مهارت متقاعدسازی
• اهمیت متقاعدسازی
• قانوت 30 ثانیه طلایی در برداشت اولیه
• چرا مردم نه می گویند؟
• مشتریان چگونه تصمیم می گیرند؟
• شناخت تیپ های شخصیتی
• اصل سازگاری- اصل تعهد- اصل تشابه
• انسان ها چگونه قضاوت می کنند؟
• نحوه برخورد با مشکلات و دغدغه های مشتری
• صحبت های راه گشا
• تکنیک های فروش
• مهارت های مذاکره در فروش
• مهارت های ارایه در فروش
• چند ویژگی که در تمام انسان ها وجود دارد؟
• تعارض و مدیریت بر آن
• تاتولوژی گفتن
• استفاده از جملات مثبت
• نکات کلیدی متقاعدسازی
این دوره آموزشی در تاریخ های دیگر نیز برگزار میگردد برای كسب اطلاعات بيشتر با تلفن ٨٨٣١٠١١٣ الی ١٩ ( داخلي ٢٥٨ و ٢٥٧ ) تماس حاصل فرمایيد
برای مشاهده دوره های آموزشی در حال اجرا اینجا کلیک نمایید
آخرین دوره های آموزشی در شبکه های اجتماعی مرکز آموزش |
آشنایی فراگیران با تکنیک های متقاعدسازی مشتریان و قانوت 30 ثانیه طلایی در برداشت اولیه و همچنین نحوه برخورد با مشکلات و دغدغه های مشتری و صحبت های راه گشا
تعریف مهارت متقاعدسازی, اهمیت متقاعدسازی، متقاعد سازی به روش حرفه ای ها، تکنیک های بازاریابی، آموزش مذاکره و متقاعد سازی، آموزش مذاکره و متقاعد سازی، تکنیک های متقاعدسازی، مهارت های مذاکره در فروش، نکات کلیدی متقاعدسازی، شناخت تیپ های شخصیتی
برچسبها:آموزش بازرگانی, آموزش مجازی, وبینار آنلاین
اشتراک گذاری