OUR FAVORITES
OUR FAVORITES
-
۰۷ فرو
تقویم آموزشی اردیبهشت مرکز آموزش
تقویم آموزشی اردیبهشت ١٤٠٢ مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران برای مشاهده محتوای دوره های آموزشی اینجا کلیک نمایید
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی الکترونیکی ) ارکان اصلی دیجیتال مارکتینگ شناخت بازار در اینترنت بازاریابی و بازارسازی و مفهوم اقیانوس آبی...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
کالیبراسیون عمومی
کالیبراسیون عمومی تعاریف و اصطالحات اندازه گیری بررسی جایگاه کالیبراسیون در سیستم های مدیریت کیفیت آشنایی با خطاهای اندازه گیری...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
اصول مدیریت و سرپرستی (تکمیلی)
اصول مدیریت و سرپرستی (تکمیلی) • مسئولیت و نقش حرفه ای سرپرستان در تحقق اهداف و کسب مزیت رقابتی سازمان...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
استاندارد آموزشی ISO 10015:2019
استاندارد آموزشی ISO 10015:2019 هدف کلی آموزش: آشنایی فراگیران با مفاهیم و فرآیند پیاده سازی استاندارد آموزشی ایزو 10015:2019...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
طبقه بندی مشاغل کارگری
طبقه بندی مشاغل کارگری • تاریخچه • روش های طبقه بندی مشاغل • روش امتیازی • شناسنامه های شغل...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
انبارداری نوین
انبارداری نوین ( آموزش آنلاین ) • کلیات زنجیره تأمین و لجستیک • بهینه سازی سیستم لجستیک داخلی انبار •...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
برنامه ریزی احتیاجات مواد
برنامه ریزی احتیاجات مواد • برنامه ریزی ادغامی در تولید(روش های تثبیت سرعت تولید و برآورده سازی تقاضا) • نحوه...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
تکنیک های متقاعدسازی مشتریان
تکنیک های متقاعدسازی مشتریان ( آموزش آنلاین ) • تعریف مهارت متقاعدسازی • اهمیت متقاعدسازی • قانوت 30 ثانیه...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
قوانین بیمه و مالیات
قوانین بیمه و مالیات ( آموزش آنلاین ) محتوای دوره آموزشی قوانین بیمه و مالیات • کلیات و وجوه افتراق...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
تکنیک های مصاحبه استخدامی
تکنیک های مصاحبه استخدامی (جذب و استخدام) محتوای دوره آموزشی چگونگی استخدام شرکت های موفق تعاریف و هدف فنون مصاحبه...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
مدیریت امور اداری و کارگزینی
مدیریت امور اداری و کارگزینی (محتوای این دوره آموزشی ) • مدیریت منابع انسانی و ظایف آن • تجزیه و...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
کنترل کیفیت عمومی | آموزش آنلاین
محتوای آموزش کنترل کیفیت عمومی • تعاریف و مفاهیم پایه ای • کیفیت از دیدگاه بزرگان کیفیت • جنبه های...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
متعادل سازی خط تولید | آموزش آنلاین
• مقدمه ای بر برنامه ریزی تولید • آشنایی با برخی از فرآیند های تولید • دسته بندی حوزه های...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
امور رفاهی کارکنان | آموزش آنلاین
آشنایی با مدیریت منابع انسانی و سازمان های امروزی زیر سیستم حفظ و نگهداری کارکنان، کیفیت زندگی کاری زیر سیستم...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۴ اسف
اصول انتظامات و حفاظت فیزیکی | آموزش آنلاین
شرح وظایف نگهبانان اصول رفتاری انواع ارتباطات (کلامی و غیرکلامی) مشاهده و توصیف دانستنی¬های حقوقی ویژه انتظامات چگونگی برخورد با...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
ارزیابی و مدیریت عملکرد کارکنان | آموزش آنلاین
– کلیات(تعاریف، تاریخچه، اهمیت و…) – چارچوب های مدیریت منابع انسانی و بعد سخت و بعد نرم در ارزیابی و...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
بازاریابی و فروش تلفنی | آموزش آنلاین
چگونه با «نه» مشتری برخورد کنیم؟ چطور اطلاعات مورد نیازم را از مشتری بگیرم؟ باورهای محدود کننده یک بازاریاب و...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
مدیریت ضایعات و کاهش هزینه های تولید |آموزش آنلاین
• تعریف انواع ضایعات • عناصر کلیدی در کاهش ضایعات • دیدگاه فرآیندی در کاهش ضایعات • تکنیک های جلوگیری...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین | آموزش آنلاین
• مروری بر مبانی و تعاریف در حوزه لجستیک و زنجیره تامین • جایگاه زنجیره تامین در زنجیره ارزش کسب...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
اصول مدیریت و سرپرستی (مقدماتی)
اصول مدیریت و سرپرستی (مقدماتی) – اصول نوین سرپرستي (وظايف تخصصي، نقش و جایگاه سرپرستان در سازمان) – مسئولیت و...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
حسابداری حقوق و دستمزد | آموزش آنلاین
• خلاصه ای از قوانین کار • خلاصه ای از قوانین بیمه حقوق • خلاصه ای از قوانین مالیات حقوق...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) | آموزش آنلاین
CRM چیست؟ تفاوت ماهیت رویکرد رابطه ای با بازاریابی سنتی مزایای بکارگیری CRM موارد کاربرد CRM معرفی CRM و کاربرد...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
مدیریت تولید و عملیات | آموزش آنلاین
• تعریف برنامه ریزی • انواع مدل های برنامه ریزی • برنامه ریزی ادغامی • برنامه ریزی تأمین منابع •...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
ارتباط موثر در بازاریابی و فروش | آموزش آنلاین
• الفبای ارتباط موثر • تیپ شناسی و شناخت انواع مشتریان • نیازهای مادی و عاطفی مشتریان • چگونه مذاکرات...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
قانون مبارزه با پولشویی | آموزش آنلاین
• تاریخچه پولشویی • ویژگی ها و مراحل آن • تأثیرات آن بر اقتصاد و جامعه • اقدامات حقوقی بین...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
نیازسنجی آموزشی | آموزش آنلاین
مفاهیم نیازسنجی آموزشی اصول نیازسنجی آموزشی در سازمان ها الگوها و فنون کاربردی نیازسنجی آموزشی در سازمان ها اولویت بندی...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
قوانین کار و تامین اجتماعی ١٤٠٢ | آموزش آنلاین
• تعاریف و کلیات قانون کار و تأمین اجتماعی • مشمولین قانون کار و تأمین اجتماعی • قرارداد کار، شرایط...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
ارزیابی پیمانکاران و تأمین کنندگان | آموزش آنلاین
• اصول و روش های شناسایی پیمانکاران • تغییرات سازمانی برای برون سپاری فعالیت ها • روش های به کارگیری...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
اخلاق حرفه ای و رفتار سازمانی | آموزش آنلاین
• اهمیت اخلاق حرفه ای • ارائه روش هایی برای حرفه ای تر شدن • مسئولیت پذیری • مسئولیت های...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
مدیریت منابع انسانی | آموزش آنلاین
– مفاهیم، اهمیت و ضرورت و اهداف کاربردی مدیریت منابع انسانی در فرآیند کسب و کار – الگوهای نوین جذب...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
انبـارداري صنعتـي | آموزش آنلاین
• انبار و انبارداری – تعاریف و واژه ها – شرح سیستم – انبارداری صحیح – تعریف انبارهای متنوع –...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
توانمندسازی مسئولین دفاتر مدیران | آموزش آنلاین
• تاریخچه و سیر تکاملی مسئول دفتری و منشی گری • خصوصیات، صفات و ویژگی های شخصیتی، کاری و رفتاری...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
برنامه ریزی و کنترل تولید | آموزش آنلاین
• تعریف برنامه ریزی • انواع مدل های برنامه ریزی • برنامه ریزی ادغامی • برنامه ریزی تامین منابع •...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
آیین نگارش و مکاتبات اداری |آموزش آنلاین
– ابزارهای ایجاد ارتباط، ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی – انواع ارتباط درون سازمانی (ارتباط عمودی و ارتباط افقی)...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
اصول و فنون مذاکره موفق | آموزش آنلاین
مفهوم مذاکره، اهمیت مذاکره، فرهنگ مذاکره انواع مذاکره (رسمی و غیر رسمی) ویژگی های مذاکره کننده و عناصر مذاکره تدابیر...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
تجزیه و تحلیل شغل و تدوین شناسنامه های شغلی (با تاکید بر روش هی گروپ)
تجزیه و تحلیل شغل یا آنالیز شغلی چیست؟ ارتباط بین استراتژی و چارت سازمانی اصول سازماندهی زمان مناسب برای تجزیه...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۳ اسف
فنـون پذیـرایی و تشـریفات | آموزش آنلاین
اصول و آداب معاشرت و معیارهای آن آداب در محیط کار هنر مردم دوستی آداب نشستن، راه رفتن، ایستادن، خوش¬آمد...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه -
۲۲ اسف
آموزش نظام آراستگی سازمان 5S | آموزش آنلاین
نظام آراستگی سازمان 5S | آموزش آنلاین • تعریف کایزن • چرا نظام آراستگی • تشریح مفاهیم و مزایای...
توسط مهندس حسینی // 0 دیدگاه