کتاب مدیریت برندها

1,250,000 

علاقه مندان در این کتاب با نحوه ی خلق، ایجاد و مدیریت برندهای قدرتمند آشنا خواهند شد. از این رو پوشش جامعی از مباحث برند مانند نام گذاری، طرح و بسته بندی یک برند، چگونگی خلق تصاویر و پیام های برند و تئوری جایگاه یابی برندها در یازا را شامل میشود.


انتشارات رسا
نویسنده :        سیلوی لافورت
  ترجمه  :          علی حاجی محمد علی               حسنعلی پیش بین

ناموجود

توضیحات

کتاب مدیریت برندها

١) معرفی مدیریت برند معاصر
٢) ارزش ویژه برند و ارزشگذاری برند
٣) ساختن برند و ساختن کسب و کار
٤) برندها به عنوان دارایی استراتژیک
٥) هویت برند و جایگاه یابی
٦) معماری برند
٧) بسط و توسعه برند
٨) مدیریت برند در طی چرخه ی عمر
٩) ایجاد شهرت برای شرکت و برند
١٠) محیط رقابتی جدید و برندسازی
١١) برندهای خرده فروشان در مقابل برندهای تولید کنندگان
١٢) طراحی بسته بندی و برندسازی برای مصرف کننده
١٣) کشور خاستگاه برند
انتشارات رسا
1_931_317_964_978
430 صفحه
  نویسنده :        سیلوی لافورت
  ترجمه  :          علی حاجی محمد علی               حسنعلی پیش بین
چاپ اول  ١٣٩٦

شما ممکن است به دوره آموزشی آنلاین برند و برندسازی نیز علاقه مند باشید

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم