توضیحات
بسته آموزشی اصول و فنون مذاکره
آموزش آفلاین مهارت های کاربردی اصول و فنون مذاکره
مخاطبان دوره آموزشی :
مدیران سازمان ها و شرکت ها- کارشناسان فروش، بازرگانی، روابط عمومی و به طور کلی تمام کسانی که احساس می کنند تسلط بیشتر بر دانش ارتباطات و مهارت مذاکره، می تواند هزینه های مادی و معنوی ارتباطات آنها را کاهش دهد.
اهداف آموزشی دوره:
افزایش مهارت ها در انجام مذاکرات موفقیت آمیز- افزایش مهارت در برنامه ریزی برای مذاکرات- افزایش مهارت در به کار بردن ترفندها و تاکتیک های مدیریتی- افزایش مهارت در ترفندهای لفظی و ترفندهای ارتباطی در مذاکرات
مباحث آموزشی:
- تعریف ارتباطات و مصداق های آن
- سطوح مختلف ارتباط: ارتباط با خود، ارتباط با دیگران، ارتباط گروهی
- تصورات نادرست در مورد ارتباطات و مذاکره
- ریشه های شکل گیری رفتارهای تهاجمی
- تناقض های ارتباط و مذاکره
- استراتژی های مواجهه با تعارض: رقابتی، تسلیم، معامله، حل مسئله، اجتناب