آموزش مجازی بازاریابی و فروش تلفنی(آموزش آفلاین)

اصولاً گفتگوی بازاریابی تلفنی چیست؟ بر پایه تعریف بازاریابی؛ گفتگوی بازاریابی ما هم کوششی است برای درک نیاز مشتری، درک نیاز طرف مقابل و تلاش واقعی برای برآورده کردن آن. ما تماس نمی گیریم که فقط کالایی بفروشیم. تماس می گیریم که نیاز مشتری را به خوبی درک کنیم و ببینیم که حسش چیست؟ به قول معروف ما زنگ نمی زنیم که یکی بفروشیم، ما زنگ نمی زنیم که دو تا بفروشیم، ما زنگ می زنیم که با او همراه شویم و او را کنار خودمان همراه کنیم. این یک نکته ویژه است که شما بدانید که چه چیزی را عرضه می کنید. در استراتژی بازاریابی از خود بپرسید که چرا تماس می گیرم و یا این شخصی که تماس گرفته در این گفتگو چه چیزی را باید برایش عرضه کنم و اینکه برای چه دسته ای از کالا و یا خدمات با مشتری مذاکره می کنید اما مهمتر از همه این است که بدانید که شما آرزو عرضه می کنید.

ناموجود

توضیحات

بازاریابی و فروش تلفنی

آموزش آنلاین بازاریابی و فروش تلفنی



فصل اول: پایه ریزی اندیشه بازاریابی تلفنی

  • معرفی موضوع و محتوا
  • لحن صدای ما – هدف بازاریابی
  • بازاریابی تلفنی چیست؟ آرزوی مشتری
  • آراستگی – محل و زمان مناسب – شروع مکالمه تلفنی
  • لحن و تن صدا – معایب ارتباطی تلفن
  • گوش سپاری فعال
  • صدایتان را ضبط کنید – یادداشت برداری
  • مسائل درون سازمانی – زنجیره ارتقاء مشتری
  • مشتری پر و پا قرص
  • شش راه برای ایجاد اعتماد در مذاکرات تلفنی
  • مدیریت اعتبار – منافع مشترک

فصل دوم: اصول مذاکره تلفنی و درک محیط بازاریابی تلفنی

  • اصول مذاکره تلفنی – صدای مناسب – صدای تاثیرگذار
  • تنفس عمیق – پاسخ گویی به موقع – سنجش دانش فنی
  • لغات تخصصی – سرعت و تن مکالمه تلفنی
  • سرویس اختصاصی – صدای مشتری
  • دو اصل از دکتر دمینگ – ژست برنده

فصل سوم: نکات بنیادین بازاریابی و ویزیت تلفنی

  • نکات بازاریابی – کارکرد خدمات – اندازه گفتگو
  • بازی مشتری – گزینش و پیش بینی
  • رمز مهربانی – تعهد
  • ریتم مناسب و تند مکالمه
  • حیطه کار حرفه ای – علاقه به شغل
  • با قدرت و هماهنگ و مسئولیت پذیر
  • حس یکتا بودن – گفتگوی فراتر از وظیفه
  • معرفی فاخر خود و سازمان
  • سخن گفتن نبض دار – مهمترین مذاکره کننده؟
  • تمرین – مثبت اندیشی – سخن پایانی

آقای دکتر فرزاد امیر

 مدت دوره آموزشی 8 ساعت که معادل 2 ساعت ویدیو آموزشی میباشد.

این دوره برای همه افرادی که کسب و کاری دارند و کاری انجام می دهند و یا حتی کسانی که کارمند هستند، مدیران و هرکسی که برای کسب و کارش با تلفن گفتگو انجام می دهد می تواند مفید باشد.