توضیحات
کتاب مدیریت بازاریابی
مبانی بازاریابی
بازاریابی چیست ؟
وقتی مخاطب بازاریابی شما مصرف کنندگان هستند
وقتی مخاطب بازاریابی شرکت شما سازمان ها هستند
شناخت رقبا
توسعه استراتژی بازاریابی
طراحی برنامه ارتباطات بازاریابی
انتشارات آریانا قلم
بهترین فروشگاه محصولات فرهنگی ایران
پشتیبانی 02188300973
680,000 ﷼
در باور بیشتر مدیران، مدیریت علم و هنری است که در آن نیاز به آموختن، الزامی است. اما اکثراً به دلیل رویارویی با چالشهای روزمره مانند کمبود منابع مالی، مسائل نیروی انسانی و … کمتر فرصت حضور در برنامههای آموزشی و یا خواندن کتابهای پر حجم را مییابند. در این راستا انتشارات دانشکده کسب و کار هاروارد با شناسایی این نیاز مدیران امروزی، مجموعهای را تحت عنوان “کتاب های همراه” برای مشکلات مدیران منتشر نموده است که برترین اساتید مدیریت دنیا نکات و درسهایی از سالها تجربه و مشاورهی خود را، در آن به زبانی ساده بیان کردهاند.
مجموعه ی همراه مدیران، مجموعه ای است که جهت حل مشکلات مدیران، راه حل های حرفه ای پیشنهاد می دهد. هر یک از کتب این مجموعه شامل مثال های واقعی، نکات، راهنمایی ها، ابزارها و آزمون هایی می باشد که به مدیران در شناسایی نقاط قوت و ضعف و کسب مهارت های کلیدیِ مدیریت یاری می رساند
2 عدد در انبار
انتشارات آریانا قلم
وزن | 1 کیلوگرم |
---|
© حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می باشد