توضیحات
کتاب آینده پژوهی در کار و کسب
فصل اول / آینده پژوهی و تغییر کار و کسب ها
فصل دوم / مطالعات موردی درباره ی آینده
فصل سوم / آینده نگری و بازاریابی
انتشارات بازاریابی
بهترین فروشگاه محصولات فرهنگی ایران
پشتیبانی 02188300973
120,000 ﷼
یکی از ایراداتی که به تحقیقات کمی در بازاریابی گرفته میشود، این است که تلاش میشود با مطالعهی آماری و عدد و رقمی رفتار مصرفکنندگان در گذشته، به تصمیمسازی هایی برای آینده بپردازد، درحالیکه با عینک دیروز و امروز نمی توان به فردا نگاه کرد. به همین دلیل است که در کشورهای توسعهیافته بخصوص امریکا، میزان اقبال به تحقیقات کیفی و دستیابی به اطلاعات و روندهای مغز خزنده و ضمیر ناخودآگاه فزونی گرفته است. به عبارتی لازم است برای موفقیت در تصمیم هایی که برای آینده گرفته می شود تا حد امکان تعصب به زمان گذشته و زمان حال را به حداقل برسانیم. و این نیاز به طراحی هوشمندانهی آینده دارد که موضوع علم آینده پژوهی است.
ناموجود
فصل اول / آینده پژوهی و تغییر کار و کسب ها
فصل دوم / مطالعات موردی درباره ی آینده
فصل سوم / آینده نگری و بازاریابی
انتشارات بازاریابی
وزن | 1 کیلوگرم |
---|
اصولاً گفتگوی بازاریابی تلفنی چیست؟ بر پایه تعریف بازاریابی؛ گفتگوی بازاریابی ما هم کوششی است برای درک نیاز مشتری، درک…
اهداف فروش تعریف فروشنده راهکارهای پرورش خلاقیت انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران مولف: دکتر مشکی پروری
مولف: دنیل ایچ پینک مترجمین: صادق سپندارند - امیرعباس صالحی
اصولاً گفتگوی بازاریابی تلفنی چیست؟ بر پایه تعریف بازاریابی؛ گفتگوی بازاریابی ما هم کوششی است برای درک نیاز مشتری، درک…
اهداف فروش تعریف فروشنده راهکارهای پرورش خلاقیت انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران مولف: دکتر مشکی پروری
مولف: دنیل ایچ پینک مترجمین: صادق سپندارند - امیرعباس صالحی
اصولاً گفتگوی بازاریابی تلفنی چیست؟ بر پایه تعریف بازاریابی؛ گفتگوی بازاریابی ما هم کوششی است برای درک نیاز مشتری، درک…
اهداف فروش تعریف فروشنده راهکارهای پرورش خلاقیت انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران مولف: دکتر مشکی پروری
مولف: دنیل ایچ پینک مترجمین: صادق سپندارند - امیرعباس صالحی
© حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می باشد