توضیحات
جستاری در برندینگ شهری
یک / مفاهیم پایه
دو / مدیریت برند
سه / مطالعه ی موردی
انتشارات بازاریابی
بهترین فروشگاه محصولات فرهنگی ایران
پشتیبانی 02188300973
70,000 ﷼
برندینگ شهری با هدف جذب افراد،سرمایه گذاران و سایر ذی نفعان در راستای توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی، چند سالی است که اهمیت بیشتری پیدا کرده است. مردم باید مطلع شوند و آگاه یابند که برندینگ شهری برای ایشان،خانواده هایشان و نسل های بعدی شان، منافع اقتصادی و اجتماعی ایجاد میکند.
پیشنهاد میکنم هرچه سریع تر و البته با دقت کمیته برندینگ شهری خود را تشکیل دهید و با هدایت یک مشاور بازاریابی و برندینگ اصلح، امکانات لازم را در یک برنامه چند ساله برای برندینگ شهرتان به کار گیرید.
ناموجود
جستاری در برندینگ شهری
یک / مفاهیم پایه
دو / مدیریت برند
سه / مطالعه ی موردی
انتشارات بازاریابی
وزن | 1 کیلوگرم |
---|
© حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می باشد