توضیحات
کتاب طراحی کمپین تبلیغاتی(در راستای استراتژی بازاریابی)
تحلیل وضعیت
تحقیق
مشکلات و فرصت ها
اهداف بازاریابی
بودجه
استراتژی بازاریابی
ایده ی تبلیغاتی
رسانه ی تبلیغاتی
زیر خط
ارزیابی
بازاریابی آزمایشی
ارائه
انتشارات سیته
بهترین فروشگاه محصولات فرهنگی ایران
پشتیبانی 02188300973
1,600,000 ﷼
این کتاب یک چارچوب عملیاتی مشروح به دستتان میدهد تا با آن بتوانید یک کمپین تبلیغاتی بر مبنای بازاریابی بنویسید. اگر میخواهید حرفه ای باشید یا کارآفرین؛فقط کافی است با اصول ابتدایی تبلیغات،رسانه و خلاقیت آشنایی داشته باشید.
ناموجود
تحلیل وضعیت
تحقیق
مشکلات و فرصت ها
اهداف بازاریابی
بودجه
استراتژی بازاریابی
ایده ی تبلیغاتی
رسانه ی تبلیغاتی
زیر خط
ارزیابی
بازاریابی آزمایشی
ارائه
انتشارات سیته
وزن | 1 کیلوگرم |
---|
کتاب فروشگاه همه چیز، یک مطلب خواندنی تفکرآمیز برای تمام افرادی است که چیزی میفروشند یا چیزی به آنها فروخته…
برند کارفرما را می توان، ویژگی های یک سازمان (در نقش کارفرما) در ذهن کارکنان داخلی و متقاضیان کار در…
برنامه بازاريابی چه کاری برای شما انجام میدهد؟ يک برنامه ی بازاريابی: به عنوان نقشه ی راه عمل میکند. به…
کتاب فروشگاه همه چیز، یک مطلب خواندنی تفکرآمیز برای تمام افرادی است که چیزی میفروشند یا چیزی به آنها فروخته…
برند کارفرما را می توان، ویژگی های یک سازمان (در نقش کارفرما) در ذهن کارکنان داخلی و متقاضیان کار در…
برنامه بازاريابی چه کاری برای شما انجام میدهد؟ يک برنامه ی بازاريابی: به عنوان نقشه ی راه عمل میکند. به…
کتاب فروشگاه همه چیز، یک مطلب خواندنی تفکرآمیز برای تمام افرادی است که چیزی میفروشند یا چیزی به آنها فروخته…
برند کارفرما را می توان، ویژگی های یک سازمان (در نقش کارفرما) در ذهن کارکنان داخلی و متقاضیان کار در…
برنامه بازاريابی چه کاری برای شما انجام میدهد؟ يک برنامه ی بازاريابی: به عنوان نقشه ی راه عمل میکند. به…
© حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می باشد