بهترین فروشگاه محصولات فرهنگی ایران
پشتیبانی 02188300973
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
آدرس ایمیل *
فروشگاه محصولات فرهنگی ایران با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، اطلاعاتی برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل را دریافت نماید .
عضویت
فصل اول: استراتژی یعنی انتخاب فصل دوم: مفهوم پیروزی فصل سوم : حوزه فعالیت فصل چهارم: روش کسب پیروزی فصل…
فصل اول: حقایق تغییر ناپذیر تغییر رفتار فصل دوم: انگیزه های عقیدتی ای که تغییر رفتار را درجا متوقف می…
مولف: گری همل مترجم: حسین حسینیان
کتاب مارکتینگ چکیدهای از سرفصلهای کلیدی بازاریابی دیجیتال را به زبانی ساده بیان داشته است. نویسنده کوشیده است علاوه بر…
فصل اول: داستان زندگی شما فصل دوم: گم کردن مسیر فصل سوم : آزمونهای سخت فصل چهارم: خودآگاهی فصل پنجم:…
فصل اول: درس هایی ار روژ فصل دوم: روابط در مقابل کمیت فصل سوم : تولید بر مبنای سفارش فصل…
فصل اول: مفهوم استراتژی فصل دوم: اهداف، ارزش ها و عملکرد فصل سوم : تحلیل صنعت: اصول بنیادی فصل چهارم:…
یکی از عناصر اصلی بقای سازمان در این ایام پرالتهاب، فرهنگ سازمانی است... مولفین: محسن ابراهیمی بلانی - ویدا رشیدی…
فصل اول: کلیات فصل دوم: اصول سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی فصل سوم : رویکرد فرایندی فصل چهارم: رابطه با…
فصل اول: ویرانگری خلاقانه فصل دوم: مخترعان نابینا و سرمایه گذاران یک چشم فصل سوم : به دنبال دردسر فصل…
امروزه دیگر اهمیت اینترنت و بازاریابی دیجیتال در ماندگاری و رشد کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست ولی مهمتر…
در کتاب حاضر که تمرکزش بر روی مفهوم بسیار مهم واگرایی ها استوار است، سعی شده از تمام جنبههای با…