توضیحات
بسته آموزشی مديريت ارتباط با مشتری CRM
مخاطبان دوره آموزشی :
تمام افراد شاغل در لايه های مختلف سازمانی و بنگاه هاي اقتصادی
اهداف آموزشی دوره :
سازمان ها و بنگاه های اقتصادی ، جدا از محصول توليدی (كالا و خدمات) همواره با رشد مشتری (داخلی و خارجی ) روبرو هستند و هدف اين دوره بهبود مديريت روابط فی مابين مشتری و عرضه كننده در قالب يک تيم واحد و منسجم و هماهنگ است.
مباحث آموزشی :
- تعريف رابط با مشتری
- روش مديريت روابط با مشتری
- ابزارهای كارآمد
- طراحی CRM
- برنامه ريزی CRM
- اجرا و پياده سازی CRM