کتاب بازی پردازی در بازاریابی

175,000 

نسل هزاره ی سوم معروف به نسل دیجیتال که شبانه روز سر و کارش با تکنولوژیهای نوین است، دلیلی نمی بیند که توجهی به برنامه های تلویزیونی و رادیویی نشان دهد، تمایلی ندارد برای خرید به فروشگاههای آراسته قدم بگذارد تا محصول یا کالای مورد نظرش را خریداری کند، علاقه ای ندارد به صدای جذاب بلندگوهایی گوش بسپارد که خبر از تخفیفهای فوق العاده می دهند، از شمیم خوش و موسیقی دلنشین فروشگاهها حظ ببرد که از مشتری دلربایی می کنند، یا مجذوب سردر فروشگاهها و تابلوهای رنگین نئون شود که او را برای ورود به فروشگاه دعوت می کنند.


نویسندگان :       اسکات هریس           کوین اگرمن
 مترجم ها  :       طیبه فروقی فر          سجاد خزائی

ناموجود

توضیحات

روز یکم /  آغاز به کار با بازی پردازی

روزهای دوم تا چهارم /  تعیین اهداف بازی پردازی

روزهای پنجم تا نهم /  گردهم آوری بازی

روزهای دهم تا سیزدهم /  شناخت بازیکنان

روزهای چهاردهم تا هفدهم /  تغییر رفتار به وسیله ی زیبایی شناسی

روزهای هجدهم تا بیست و یکم /  تعامل بازیکنان شما با دینامیک ها

روزهای بیست و دوم تا بیست و ششم /  برانگیختن با مکانیزم ها

روزهای بیست و هفتم تا بیست و نهم  /  اطلاع رسانی

روز سی ام  /  ممکن است شانس همیشه به نفع شما باشد

انتشارات بازاریابی

978-600-6982-53-3
172 صفحه
نویسندگان :       اسکات هریس           کوین اگرمن
 مترجم ها  :       طیبه فروقی فر          سجاد خزائی
چاپ اول  1395

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم