کتاب نورومارکتینگ

140,000 

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب پایه یکی از تازه‌ترین تحولات در دنیای پزشکی و بازاریابی است. بازار‌یابی عصب پایه در دنیا مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است و امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دست به دامان این روش نوید بخش شده‌اند.بسیاری از اوقات مردم آن چیزی را به زبان می آورند که تصور می کنند دیگران انتظار شنیدنش را دارند. در واقع مشکل اساسی این است که بسیاری از فرآیندهای تصمیم گیری در سطح ناخودآگاه ذهن اتفاق می افتد نه در سطح خود آگاه.این فلسفه ی وجودی نورومارکتینگ است.


 

نویسنده :       پرویز درگی

ناموجود

توضیحات

فصل اول /  نورومارکتینگ یا بازاریابی عصب پایه چیست؟

فصل دوم /  مبانی نورومارکتینگ؛ نورومارکتینگ دانشی میان‌رشته‌ای

فصل سوم / ساختار شناسی مغز از دید نورومارکتینگ

فصل چهارم /  نورومارکتینگ؛ابزاری در دست کسب و کارهای کوچک

فصل پنجم / ابزارهای نورومارکتینگ

فصل ششم / کاربردهای نورومارکتینگ

فصل هفتم / مطالعات موردی؛ کدام شرکت ها از نورومارکتینگ استفاده می کنند؟

فصل هشتم / پیوستها

انتشارات بازاریابی

978-600-93031-6-8
219 صفحه
نویسنده :       پرویز درگی
چاپ دوم  1393

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم