توضیحات
کتاب طرح تجاری
يک: پيشگفتار
دو: كليات
سه: دلايل تهيه طرح تجاری
چهار: مراحل تهيه طرح تجاری
پنج: نتيجه گيری كلی
شش: نمونه ای از يک روش اجرايی طرح تجاری
هفت: نمونه ای از يک طرح تجاری
انتشارات کیفیت بهره وری آسیا
بهترین فروشگاه محصولات فرهنگی ایران
پشتیبانی 02188300973
28,000 ﷼
آینده ای که امروز آنرا تجسم میکنیم دست یافتنی است. اگر بدانیم که می خواهیم چگونه به آن برسیم، قطعاً میتوانیم بر آن تاثیر بگذاریم. روی سخن این کتاب با کسانی است که مدیریت شرکت ها و یا قسمتی از آن را به عهده دارند زیرا اهرم های تغییر به دست این افراد است. تغییراتی که حالا شاهد آن هستیم و به مرور زمان بیشتر شاهد آن خواهیم بود، همگی ریشه در تغییرات به وقوع پیوسته در محیط کارمان دارد.
ناموجود
يک: پيشگفتار
دو: كليات
سه: دلايل تهيه طرح تجاری
چهار: مراحل تهيه طرح تجاری
پنج: نتيجه گيری كلی
شش: نمونه ای از يک روش اجرايی طرح تجاری
هفت: نمونه ای از يک طرح تجاری
انتشارات کیفیت بهره وری آسیا
وزن | 1 کیلوگرم |
---|
این کتاب بیانی روشن از تعالیم «دکتر دمینگ» برای دیگران است. در این کتاب به روش های تاکید می شود…
مولف: دنیل ایچ پینک مترجمین: صادق سپندارند - امیرعباس صالحی
زمانی که موفقترین و پرسودترین برندهای فعلی را مطالعه میکنیم، اهمیتِ تمایز معنادار آشکار میشود. قویترین برندهای جهان آنهایی نیستند…
این کتاب بیانی روشن از تعالیم «دکتر دمینگ» برای دیگران است. در این کتاب به روش های تاکید می شود…
مولف: دنیل ایچ پینک مترجمین: صادق سپندارند - امیرعباس صالحی
زمانی که موفقترین و پرسودترین برندهای فعلی را مطالعه میکنیم، اهمیتِ تمایز معنادار آشکار میشود. قویترین برندهای جهان آنهایی نیستند…
این کتاب بیانی روشن از تعالیم «دکتر دمینگ» برای دیگران است. در این کتاب به روش های تاکید می شود…
مولف: دنیل ایچ پینک مترجمین: صادق سپندارند - امیرعباس صالحی
زمانی که موفقترین و پرسودترین برندهای فعلی را مطالعه میکنیم، اهمیتِ تمایز معنادار آشکار میشود. قویترین برندهای جهان آنهایی نیستند…
© حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می باشد