توضیحات
کتاب ذوق زدگی
١ / قدرت برند های پر طرفدار
٢ / تعریف برند پر طرفدار
٣ / هفت قانون طلایی برند های پر طرفدار
٤ / به کار گیری هفت قانون طلایی در کسب و کار خود
٥ / سفر شما شروع میشود
انتشارات دانش ماندگار عصر
بهترین فروشگاه محصولات فرهنگی ایران
پشتیبانی 02188300973
1,150,000 ﷼
مشتری ذوق زده تمایل بیشتری دارد که از تجربیات مثبت خود با همتایان و نزدیکانش صحبت کند، مشتری ذوق زده نسبت به تبلیغات رقبا توجه چندانی ندارد و همچنین حساسیت بالایی نسبت به افزایش قیمت های برند مورد علاقه خود نشان نمیدهد.
1 عدد در انبار
١ / قدرت برند های پر طرفدار
٢ / تعریف برند پر طرفدار
٣ / هفت قانون طلایی برند های پر طرفدار
٤ / به کار گیری هفت قانون طلایی در کسب و کار خود
٥ / سفر شما شروع میشود
انتشارات دانش ماندگار عصر
وزن | 1 کیلوگرم |
---|
پروژه اکسیژن شرکت گوگل تحقیقی خاص بود که در جامعه برجسته شد، تحقیقی با موضوع چه چیز مدیران را متفاوت…
مولف: دنیل ایچ پینک مترجمین: صادق سپندارند - امیرعباس صالحی
امروزه دیگر اهمیت اینترنت و بازاریابی دیجیتال در ماندگاری و رشد کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست ولی مهمتر…
پروژه اکسیژن شرکت گوگل تحقیقی خاص بود که در جامعه برجسته شد، تحقیقی با موضوع چه چیز مدیران را متفاوت…
مولف: دنیل ایچ پینک مترجمین: صادق سپندارند - امیرعباس صالحی
امروزه دیگر اهمیت اینترنت و بازاریابی دیجیتال در ماندگاری و رشد کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست ولی مهمتر…
پروژه اکسیژن شرکت گوگل تحقیقی خاص بود که در جامعه برجسته شد، تحقیقی با موضوع چه چیز مدیران را متفاوت…
مولف: دنیل ایچ پینک مترجمین: صادق سپندارند - امیرعباس صالحی
امروزه دیگر اهمیت اینترنت و بازاریابی دیجیتال در ماندگاری و رشد کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست ولی مهمتر…
© حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می باشد