توضیحات
کتاب دل نکته های معلم بازاریابی
فصل اول / مدیریت و استراتژی
فصل دوم / کارکردهای بازاریابی در اجتماع و سازمان ها
فصل سوم / فروش
فصل چهارم / منابع انسانی
ضمائم
انتشارات بازاریابی
بهترین فروشگاه محصولات فرهنگی ایران
پشتیبانی 02188300973
65,000 ﷼
50,000 ﷼
60,000 ﷼
بازاریابی عبارت است از کسب خشنودی مشتری به شیوه ای سودآور به طور مستمر بهتر از رقبا، با تکیه بر سه کلمه ی شناسایی، شناساندن و خشنودی. این آخرین و جامعترین تعریف از بازاریابی است که با آموخته هایم از اساتید و دانشگاه بازار ساخته ام. امروزه دیگر رضایت مشتریان، موفقیت در بازار را تضمین نمی کند چون تعداد شرکت ها و سازمان های یک صنعت خاص که می تواند رضایت مشتری را سبب شوند رو به فزونی است. اما تعداد اندکی از آنان می توانند مشتری را به درجه ی خشنودی برسانند. تعامل، مهمترین عامل زیرساختی موفقیت است که با نگرش دو سویه بین درون و بیرون سازمان، هدف های بلندمدت و کوتاه مدت، نیمکره ی راست و چپ مغز، و همچنین ایده های افراطی و اقدام عملی دست یافتنی می شود.
ناموجود
فصل اول / مدیریت و استراتژی
فصل دوم / کارکردهای بازاریابی در اجتماع و سازمان ها
فصل سوم / فروش
فصل چهارم / منابع انسانی
ضمائم
انتشارات بازاریابی
وزن | 1 کیلوگرم |
---|
© حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می باشد