توضیحات
فصل اول / رهنمودهايی برای تهيه ی يک تجزيه و تحليل موردی و پاسخ به آن
فصل دوم / قضايای موردی واقعی بازاريابی با نگرش بازار ايران
فصل سوم / پاسخهايی برای برخی قضايای مطرح شده در كتاب
انتشارات بازاریابی
بهترین فروشگاه محصولات فرهنگی ایران
پشتیبانی 02188300973
170,000 ﷼
63,000 ﷼
50,000 ﷼
رقابت با سرعت سرسام آوری در سطح جهان رو به گسترش است و بازار ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.ابزارهای ارتباطی جدید بر سرعت رقابت افزوده اند و در این فضا اهمیت علم بازاریابی روز به روز بیشتر می شود،چرا که عامل اصلی به وجود آمدن این علم،همان رقابت بوده است.
ناموجود
فصل اول / رهنمودهايی برای تهيه ی يک تجزيه و تحليل موردی و پاسخ به آن
فصل دوم / قضايای موردی واقعی بازاريابی با نگرش بازار ايران
فصل سوم / پاسخهايی برای برخی قضايای مطرح شده در كتاب
انتشارات بازاریابی
وزن | 1 کیلوگرم |
---|
کتاب فروشگاه همه چیز، یک مطلب خواندنی تفکرآمیز برای تمام افرادی است که چیزی میفروشند یا چیزی به آنها فروخته…
زمانی که موفقترین و پرسودترین برندهای فعلی را مطالعه میکنیم، اهمیتِ تمایز معنادار آشکار میشود. قویترین برندهای جهان آنهایی نیستند…
برند کارفرما را می توان، ویژگی های یک سازمان (در نقش کارفرما) در ذهن کارکنان داخلی و متقاضیان کار در…
کتاب فروشگاه همه چیز، یک مطلب خواندنی تفکرآمیز برای تمام افرادی است که چیزی میفروشند یا چیزی به آنها فروخته…
زمانی که موفقترین و پرسودترین برندهای فعلی را مطالعه میکنیم، اهمیتِ تمایز معنادار آشکار میشود. قویترین برندهای جهان آنهایی نیستند…
برند کارفرما را می توان، ویژگی های یک سازمان (در نقش کارفرما) در ذهن کارکنان داخلی و متقاضیان کار در…
کتاب فروشگاه همه چیز، یک مطلب خواندنی تفکرآمیز برای تمام افرادی است که چیزی میفروشند یا چیزی به آنها فروخته…
زمانی که موفقترین و پرسودترین برندهای فعلی را مطالعه میکنیم، اهمیتِ تمایز معنادار آشکار میشود. قویترین برندهای جهان آنهایی نیستند…
برند کارفرما را می توان، ویژگی های یک سازمان (در نقش کارفرما) در ذهن کارکنان داخلی و متقاضیان کار در…
© حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می باشد