توضیحات
کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک – جلد دوم (ویرایش ششم)
- تصمیم گیری با تاکید بر یک استراتژی
- استراتژی و تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری سرمایه ای
- برنامه ریزی قیمت تمام شده چرخه حیات محصول
- ارزیابی عملکرد عملیاتی: انحراف فروش، هزینه مستقیم و نقش معیارهای عملکرد غیر مالی
- ارزیابی عملکرد عملیاتی: انحرافات هزینه غیرمستقیم، و مدیریت ظرفیت منبع
- ارزیابی عملکرد عملیاتی: تجزیه و تحلیل بیشتر بهره وری و فروش
- مدیریت و کنترل کیفیت
- اندازه عملکرد استراتژیک: مرکز هزینه، مرکز سود و گزارش ارزیابی عملکرد متوازن
- حقوق و دستمزد مدیریت، تجزیه و تحلیل تجاری، و ارزش گذاری تجاری
انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران
978-600-173-171-6
692 صفحه
بلوچر – استوت – جوراس – کوکینز
حسن مدرکیان
چاپ اول 1397