کتاب تحقیقات بازاریابی با رویکردی کاربردی

250,000 

امروزه داشتن اطلاعات به همراه یک برنامه منظم برای تمامی شرکت ها و سازمان ها امری حیاتی  و غیر قابل انکار به حساب می آید،که این امر میسر نمی شود مگر با اجرای تحقیقات بازاریابی توسط شرکت ها.

تحقیقات بازاریابی اولین گام شرکت ها برای ورود به بازار پر تلاطم امروزی می باشد. در دنیای رقابتی امروز شرکتهایی که بدون اجرای تحقیقات بازاریابی قدم به کسب و کار می گذارند، به طور قاطع با اشتباهات  و خطاهای بسیاری مواجه خواهند شد که در صورت اجرای پروژه های تحقیقات بازاریابی این خطا به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت و هزینه ی کمتری را به مجموعه تحمیل خواهد کرد.


 نویسنده :         پینگالی ونو گپال
 مترجم ها  :          امین اسد اللهی                         گلناز عابدینی تفلیسی

ناموجود

توضیحات

بخش اول : توصیف مسئله

۱-مقدمه
۲-تبدیل مساله تصمیم به مساله تحقیق
۳-سوالات و فرضیه های تحقیق
بخش دوم : روش شناسی

۴-شناسایی طرح تحقیق مناسب
۵-طرح های تحقیق به منظور کسب چشم اندازها
۶-تحقیقات نظرسنجی و تهیه پرسشنامه
۷-نمونه گیری
۸-تجزیه و تحلیل
بخش سوم : به کارگیری تحلیل های چندمتغیره برای مطالعات تحقیقات بازاریابی

۹-تکنیک های وابسته برای تصمیمات بازاریابی
۱۰-تحلیل عاملی
۱۱-مقیاس گذاری چندبعدی
۱۲-تحلیل تفکیکی
۱۳-تحلیل وابسته
۱۴-تحلیل خوشه ای
۱۵-کاربرد مطالعات تحقیقات بازاریابی
پیوست۱ : خلاصه ی تحقیق
پیوست۲ : ابزار تحلیل با استفاده از نرم افزار اکسل
پیوست۳ : پیش پردازش اطلاعات سه گانه

انتشارات بازاریابی

 

2_978-600-6982-50
313 صفحه
 نویسنده :         پینگالی ونو گپال
 مترجم ها  :      امین اسد اللهی                         گلناز عابدینی تفلیسی
چاپ اول  ١٣٩٥

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم