توضیحات
کتاب خلاقیت در روابط عمومی
آموزش آنلاین مدیریت روابط عمومی
اول: نوآوری: اصول کلی
دوم: ابزار نوآوری و خلاقیت شما
سوم: مجموعه ابزار نگارش مؤثر و خلاق
چهارم: مدیریت گروه خلاقیت و نوآوری
انتشارات کارگزار روابط عمومی
بهترین فروشگاه محصولات فرهنگی ایران
پشتیبانی 02188300973
400,000 ﷼
کتاب حاضر توصیههای عملی درباره این که ارتباطگران چگونه میتوانند بهترین نتیجه را از خود، گروه و سازمان خود دریافت کنند به دست میدهد و به آنها کمک میکند تا ضمن دستیابی به اهداف تعیینشده به مهندسی مجدد عملکرد خود بپردازند
ناموجود
انتشارات کارگزار روابط عمومی
وزن | 1 کیلوگرم |
---|
کلیات بیمه های مهندسی انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران مولف: مجید حبیبی
برندینگ و متمایزسازی تعادل در حال تغییر مردم و فناوری تقسیم بندی صنعت مشاوره ی آینده انتشارات مرکز آموزش و…
نقش و جایگاه مدیران در نظام پیشنهادها روشهای خلاقیت و ایده یابی مورد استفاده در نظام پیشنهادها نقش و جایگاه…
مزایا و منابع کار گروهی خودگردانی تیمهای کاری مراحل تشکیل و توسعه تیمهای کاری انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی…
کلیات بیمه های مهندسی انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران مولف: مجید حبیبی
برندینگ و متمایزسازی تعادل در حال تغییر مردم و فناوری تقسیم بندی صنعت مشاوره ی آینده انتشارات مرکز آموزش و…
نقش و جایگاه مدیران در نظام پیشنهادها روشهای خلاقیت و ایده یابی مورد استفاده در نظام پیشنهادها نقش و جایگاه…
مزایا و منابع کار گروهی خودگردانی تیمهای کاری مراحل تشکیل و توسعه تیمهای کاری انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی…
کلیات بیمه های مهندسی انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران مولف: مجید حبیبی
برندینگ و متمایزسازی تعادل در حال تغییر مردم و فناوری تقسیم بندی صنعت مشاوره ی آینده انتشارات مرکز آموزش و…
نقش و جایگاه مدیران در نظام پیشنهادها روشهای خلاقیت و ایده یابی مورد استفاده در نظام پیشنهادها نقش و جایگاه…
مزایا و منابع کار گروهی خودگردانی تیمهای کاری مراحل تشکیل و توسعه تیمهای کاری انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی…
© حقوق این سایت متعلق به مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می باشد