توضیحات
بسته آموزشی برنامه ریزی و مدیریت هزینه
مخاطبان دوره آموزشی :
مديران عامل و معاونين و مديران و كارشناسان
اهداف آموزشی دوره :
آشنايی مخاطبين با مدل های تصميمم گيری مالی ، و ياد گيری و استفاده از مدل های كاهش هزينه در امور اجرايی شركتها و سازمان ها ، کاهش هزینه ها از طریق ساده سازی محصول و فرآیند تولید ، و دستیابی به مزیت رقابتی، مشخص کردن هزینه های اصلی و محرک های هزینه مرتبط با آن در شرکت ، و بکارگیری مدیریت هزینه بطریقی اثربخش
مباحث آموزشی :
- آشنایی با اصطلاحات مطرح در سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت
- فرآیند تخصیص هزینه منابع به موضوعات هزینه در سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت
- موقعیت های مختلف تصمیم گیری و انتخاب یک راه از بین دو راه حل یا چند راه حل
- خرید و یا ساخت و دریافت سفارش ویژه و توقف خط تولید زیانده و استفاده از ظرفیت اضافی
- حداکثر کردن سود در مؤسسات چند محصولی و فعاليت ، حجم و سود
- هزينه های ثابت و متغير و مربوط و مفاهيم هزينه برای برنامه ريزی و تصميم گيری و ويژگی اطلاعات هزينه
- تجزیه و تحلیل CVP و نقش استراتژیک آن